logo impro

ONLINE HEALTH CHECK VOOR SALES TEAMS
om de aangewezen modules te bepalen.

  

Onze verkopers passen zich makkelijk aan de klant aan (referentie kader, humeur, profiel, persoonlijkheid, ...)

  

Onze verkopers hebben oog voor non-verbale communicatie

  

Onze verkopers passen een correcte gespreksstructuur toe tijdens verkoopsgesprekken (vragen stellen, herformuleren, samenvatting/analyse, afsluiting)

  

Onze verkopers hebben een warme uitstraling bij de klant (glimlach, goed humeur, welwillendheid, gevoel van vertrouwen, de klant geruststellen, ...)

  

Onze verkopers identificeren de noden en uitdagingen van de klant en zetten deze om naar een gepast aanbod.

  

Onze verkopers maken een correcte en volledige analyse van de behoeften van de klant

  

Onze verkopers passen actieve luistertechnieken toe en zijn empathisch

  

Onze verkopers begrijpen welke factoren communicatie beļnvloeden (behoeften, perceptie, gemoedstoestand)

  

Onze verkopers beheersen technieken om effectief te communicatie en passen deze in de praktijk toe (vragen stellen, herformuleren, valideren, ...)

  

Onze verkopers benaderen bezwaren op een positieve manier en zonder deze persoonlijk te nemen

  

Onze verkopers gaan in op de bezwaren van de klant en behandelen ze effectief tijdens het verkoopsgesprek

  

Onze verkopers sluiten een deal af in maximum 2 afspraken

  

Onze verkopers sluiten een deal bij minstens 1 op de 3 klantenbezoeken

  

De individuele doelstellingen worden gehaald

  

De team doelstellingen worden gehaald

  

Onze verkopers houden tijdens verkoopsgesprekken rekening met de aankoop motieven van klanten

  

Onze verkopers beheersen argumentatie technieken (Samenvatting / Analyse - Kenmerk / Verschil / Voordelen / Validatie)

  

Onze verkopers kunnen het profiel van de klant identificeren en hun argumentatie bijsturen

  

Onze verkopers zoeken spontaan contact met prospecten op informele gelegenheden (business club, salon, congres, ...)

  

Minstens 8 van de 10 meetings leiden binnen de week tot een concrete actie

  

Onze verkopers gebruiken systematisch een vaste salespitch

  

Onze verkopers passen systematisch storytelling technieken toe

  

Onze verkopers voelen zich comfortabel om prospecten/klanten telefonisch te contacteren

  

Onze verkopers wisselen spontaan informatie uit tijdens formele meetings

  

Onze verkopers wisselen spontaan informatie uit buiten formele meetings om de groepsresultaten te bevorderen

  

Onze verkopers leveren rendabele offertes af die in lijn zijn met de bedrijfsstrategie

Uw onderneming

Uw email adres